IT Centar, kao prvi sertifikovani edukacioni centar u jugo-istočnoj Srbiji, pored profesionalnih obuka za administratore računarskih mreža, nudi usluge projektovanja, implementacije i održavanje računarske mrežne infrastrukture.

Nas zadatak i cilj je dovođenje kompletne infrastrukture klijenta u optimalni režim rada. Nudimo redovne posete inženjera na lokaciji korisnika ali i redovno daljinsko nadgledanje servera i mrežne opreme što omogućava otklanjanje problema bez dolaska na lokaciju i uticaja na rad korisnika. U saradnji sa klijentom analiziramo potrebe i zahteve kompanije i planiramo dalji razvoj mrežne i računarske opreme nudeći moderne servise u cilju povećanja produktivnosti same kompanije.

Naši zaposleni su sertifikovani sistem inženjeri obučeni da instaliraju i konfigurišu mrežnu opremu najeminetnijih svetskih proizvođača: Cisco, Mikrotik, Juniper, Allied Telesis, HP, Dell…

Našim klijentima nudimo sledeće usluge:

PROJEKTOVANJE, KONFIGURACIJA I ODRŽAVANJE

Aktivna i pasivna mrežna infrastruktura

  • Kabliranje
  • Singlmode ili multimod optika, medija konvertori
  • Oprema za rack ormane
  • L2 / L3 svičevi,
  • Ruteri,
  • Agregacioni  i distrubutivni svičevi,
  • Svičevi sa optičkim i rj45 portom,
  • Bežična mrežna oprema,
  • Uređaji za mrežnu bezbednost (Firewalls, Secure VPN Ruteri, VPN Firewalls)

Serverska infrastruktura

  • Serverske mašine
  • Oprema za servere

Klijentska infrastruktura

  • PC računari
  • Prenosni računari
  • All in One računari
  • Brandname računari
  • Tableti

Serverski operativni sistem

  • Windows Server edicije : Standard, Foundation, Essentials, Data Centar
  • Linux

Održavanje

IT centar ima tim iskusnih i kvalifikovanih inženjera koji mogu pružiti tehničku podršku ili neophodnu intervenciju na sistemu, efikasno u  najkraćem roku. Znanje, dugogodišnje iskustvo i adekvatni resursi omogućuju da svojim korisnicima pružamo sledeće usluge:
  • Ugovor o održavanju sistema u definisanom vremenskom periodu i roku
  • Tehničku podršku po sistemu 24/7
  • Servisiranje i održavanje pasivne i aktivne opreme nakon isteka garantnog roka
  • Udaljeni nadzor i Ticketing sistem

Konsalting

IT Centar pruža stručne konsultantske usluge, savete i podršku korisnicima, u cilju poboljšanja efikasnosti poslovanja i optimalnog iskorišćenja kapaciteta i funkcionalnosti postojećeg ili novog telekomunikacionog sistema:
  • Optimizacija sistema u pogledu kapitalnih troškova i investicija
  • Redukcija troškova održavanja sistema
  • Optimalno odnosno maksimalno iskorišćenje resursa i usluga na implementiranom sistemu
  • Predlog i savet pri izboru odgovarajuće usluge od strane telekom provajdera
  • Obuka i edukacija postojećih i novih korisnika u pogledu korišćenja telekom usluga i sistema

VIRTUELIZACIJA SERVERSKE INFRASTRUKTURE

Cloud Servisi Office 365

  • Pristup dokumentima sa bilo kog računara ili mobilnog uređaja (telefon, tablet)
  • E-mail, kalendar, kontakti na jednom mestu
  • Timski rad i mogućnost uređivanja jednog dokumenta istovremeno od strane više korisnika

Sistem za objedinjenu elektronsku poštu

  • Čuvanje elektronske pošte na jednom mestu
  • Deljenje kalendara sa više korisnika
  • Podešavanje podsetnika za bitne događaje
  • Prstupanje e-mailovima putem mobilnog telefona ili bilo kog računara

Sistem za daljinski pristup (RDS)

  • Bezbedan pristup udaljenim uređajima sa bilo koje lokacije preko Interneta

Backup rešenja

  • Sistemi za čuvanje rezervnih kopija podataka sa servera i radnih stanica

Sigurnosna rešenja

  • Statefull firewall inspekcije
  • Inspekcije na aplikativnom sloju
  • IDS/IPS sistemi
  • IPSec/SLA konekcije
  • Simulacija napada na računarski sistema (Pen test)

IMPLEMENTACIJA I ODRŽAVANJE VOIP CENTRALA

Nudimo Vam kompletnu uslugu po sistemu „ključ u ruke“, od projektovanja celokupne fizičke i logičke infrastrukture, preko implementacije računarske mreže, pa sve do obuke administratora. Investiranjem u mrežnu opremu osiguravate Vašem preduzeću stabilnost i sigurnost poslovanja i dostupnost poslovnih aplikacija i servisa. Sistem IP telefonije se može lako integrisati u sistem kontakt centra koji omogućava kvalitetniji način komunikacije sa svojim klijentima: govor, email, chat, video, WEB, društvene mreže.