IT Infrastructure Library (ITIL) predstavlja skup najbolje prakse iz koje je nastala cela metodologija rešavanja problema u IT-u. Sistem je prilagodljiv svim okruženjima, i donosi benefite kako malim tako i velikim firmama nezavisno koju tehnologiju koriste. Od kad je nastao ITIL postaje najprihvaćeniji pristup u IT Service Management-u. ITIL opisuje procedure, zadatke, check liste kroz ceo proces pružanja podrške i povezuje sve procese u ITIL semi.

ITIL (Information Technology Infrastructure Library) je sertifikat namenjen svima koji se bave IT uslugama i podrškom a žele detaljna saznanja o IT Service Management-u. www.itil-officialsite.com ITIL kurs odgovara osobama koje žele da postanu ili već rade kao članovi timova u IT podršci ili kao menadžeri IT podrške. Pohađanjem ITIL kursa i dobijanjem ITIL sertifikata, polaznik demonstrira posedovanje veština neophodnih za uspešno planiranje, implementaciju, upravljanje i rešavanje problema u IT podršci. Na grafu ispod možete videti da je poslednjih nekoliko godina prava ekspanzija za ITIL sertifikacijom. Samo u 2011 godini sertifikacija je jednaka zbiru svih sertifikata izdatih jos od 1994 godine. Trend rasta se nastavio i u 2012 godini.

ITIL® is a registered trade mark of the AXELOS Limited The Swirl logo™ is a trade mark of the AXELOS Limited