Unreal Engine je game engine – okruženje za razvoj igara koje koriste kako najveće “triple A” game development kompanije – BioWare/EA (Mass Effect), WarnerBrother Games (Batman igre), 2K Games (Bioshock, Borderlands) tako i manji studiji. Jedan od njegovih najmoćnijih alata je Blueprint – viuzelno kodiranje bazirano na C++ programskom jeziku koji olakšava proces programiranja dozvoljavajući developerima da zaborave na detalje i da se fokusiraju na stvaranje, a uz malo dodatnog truda sa lakoćom se moze preći na C++ programiranje. Čak je moguće kombinovati Blueprint skripte i C++ kod. Blueprint vam omogućava i da pratite izvršavanje koda u realnom vremenu i vidite šta se dešava sa vašim kodom u toku igre.
Autodesk Maya
U industriji filma i video igara Autodesk Maya je vodeći 3D program. Reč je o najsavremenijem programu za 3D modelovanje, animaciju, efekte i renderovanje. Od reklamnih špica, enterijera do video igara i filmova Maya je prvi izbor kompanija visokog kvaliteta. Na ovom treningu ovladaćete programom i njegovim funkcijama potrebnim za izradu celokupne igre. Naučićete da kontrolišete program kreirajući modele i animacije spremne za prikaz i njihovo korišćenje u daljoj produkciji video igre.
Pixologic Zbrush
Zbrush je program za kompjutersko vajanje i slikanje koji je u 3D industriji sa svojim moćnim funkcijama i intuitivnim interfejsom postao revolucionaran. Zbrush nudi najsavremenije alate za današnje digitalne umetnike. Sa arsenalom od karakteristika koje su razvijene sa upotrebljivošću na umu, Zbrush stvara korisničko iskustvo koje je neverovatno prirodno dok istovremeno inspiriše umetnika. Sa mogućnošću da izvaja do milijardu poligona, Zbrush vam omogućava da kreirate sve iz vaše mašte. Koristićemo ga kako bismo lakše i efikasnije kreirali modele i teksture potrebne za izradu igre.
Unreal Engine:
- Upoznavanje sa radnim okruženjem Unreal Engine-a
- Upoznavanje sa VR hardverom, game design za VR
- Uvod u programiranje u Unrealu
- Upoznavanje sa Blueprintom – vizuelnim C++ kodiranjem
- Manipulacija objektima (lokacija, rotacija, veličina)
- Kolizija (sudaranje) i overlap (preklapanje)
- Iventi (događaji)
- Player character u VR-u
- Kretanje u virtuelnoj realnosti
- Interakcija sa objektima
- Manipulacija objektima kroz vreme
- Fizika objekata
- Projektili
- Tajmeri za funkcije i ivente
- Destructible objekti
- Veštačka inteligencija (AI) i pravljenje neprijatelja
- Game design – kako napraviti zanimljivu igru
- Optimizacija koda i fino podešavanje igre
- Završni projekat – igra sa temom fantastike koja obuhvata sve prethodno naučeno
Autodesk Maya
- Kretanje kroz interfejs
- Rad sa objektima
- Prilagođavanje interfejsa za ubrzani rad
- Modelovanje low i high poly modela
- Modelovanje 2D i 3D objekata
- Modifikovanje objekata
- UV Mape i materijali
- Modelovanje Enviroment-a
- Izrada svih mapa za engine
- Animacije objekta
- Izrada scene
- Izrada karaktera
- Postavljanje rig sistema na karakteru
- Animacije karaktera
- Export – >Zbrush
- Import
- Export -> Unity 3D
Pixologic Zbrush
- Uvod u program
- Rad sa objektima
- Kretanje kroz interfejs
- Osnove Sculpting tehnika
- Sculptovanje (vajanje) modela
- Coloring (teksturisanje modela )
- Tehnike kreiranja tekstura i export
- Projektovanje high poly detalja na low poly mesh
- Re topologija modela
- Export -> Maya
Za polaznike kursa je obezbeđen kompletni projekat koji se prolazi tokom kursa sa svim potrebnim fajlovima.
Napomena: Za online kurseve literatura se dobija samo u digitalnom formatu.
Po završetku kursa polaznik dobija diplomu škole računara IT CENTAR.
Kurs zahteva osnovno poznavanje rada na računaru.